W Heksagon Group wierzymy w to, że skuteczny rozwój osobisty to proces, a trwała zmiana nie dzieje się z dnia na dzień. Dlatego stworzyliśmy nowatorski na rynku polskim i zagranicznym proces, który pozwolił dziesiątkom tysięcy naszych klientów zmienić swoje życie.

W 2019 roku powołaliśmy do życia nowy zawód doradcy rozwoju osobistego, który jest towarzyszem w procesie trwałego i skutecznego rozwoju. Jaka jest rola doradcy? Jego zadaniem jest poznanie potrzeb swojego klienta tak wnikliwe, by móc zaproponować mu dostosowany do klienta Plan Rozwoju Osobistego. Plan, który wyklucza przypadkowo zrealizowane warsztaty czy odbyte kursu, których efektywność jest niewielka. To właśnie realizacja Planu Rozwoju Osobistego gwarantuje skuteczną i trwałą zmianę. Wiemy to, gdyż taki plan zrealizował już niemal 12 tysięcy klientów.

Jak mawiał klasyk: „Najtrudniej jest ocenić obraz, siedząc w jego ramie”. Wiedząc o tym, rozpoczęliśmy implementację właśnie takiego innowacyjnego systemu pracy z klientem indywidualnym, który pozwoli na to by to specjalista spojrzał z boku na jego potrzeby. Ten unikatowy model biznesowy marki Heksagon PRO zapewnił nam nie tylko stabilną pozycję na rynku szkoleniowym, ale przede wszystkim dał nam gwarancję skuteczności naszych działań na rynku rozwoju osobistego.

Ale Heksagon Group to nie tylko marka Heksagon PRO. To także inicjatywa Klubu 555, czyli wielomilionowej społeczności w Polsce, która spotyka się każdego dnia o 5:55 na fanpage Fryderyk Karzełek, by zmieniając swoje nawyki, zmieniać swoje życie. Klub 555 emitowany jest od 2018 roku i codziennie na żywo ogląda go od 4 do 7 tysięcy osób, poprzez platformy Facebook i YouTube.

Aby dać społeczności Klubu 555 przestrzeń do spotkań offline, w roku 2021 powołaliśmy także do życia projekt Klubokawiarni Klubu 555. Dziś są to 3 lokale – kawiarnia na terenie śląska, centralnej Polski i Trójmiasta.

W portofilio marek naszej grupy znajdują się także Heksagon GROW – marka zajmująca się edukacją finansową oraz nowa marka Heksagon Health, której strategicznym celem jest zadbanie o zdrowie naszych klientów.

Czerpiąc doświadczenie z procesów szkoleniowych prowadzonych przez naszych trenerów dla klienta indywidualnego, powołaliśmy właśnie naszą najnowszą markę Heksagon Biznes, która kierowana jest z ofertą szkoleniową do klienta korporacyjnego i biznesowego.

Rozwój, odpowiedzialność i życzliwość

Naszym strategicznym celem, na którym opieramy każdą nowo powstającą markę jest holistyczne spojrzenie na potrzeby ludzi, z którymi pracujemy. Rozwój mamy w naszym DNA. Jest on także jedną z trzech naszych firmowych wartości obok odpowiedzialności i życzliwości.